Luleå igen....

Då var vi tillbaka i Luleå!
Veckan i Sundsvall gick snabbt och det är alltid lika roligt att komma hem en stund...
Hade ju ingen kamera med mig men jag kan bjussa på två bilder från Soffans iphone.


Lunch hos Johanna.
Simon, Tyra, Meja och Nellie.




Simon och Tyra som det bara skiljer en dag mellan... (Simon är äldst)!





Idag är både Freddan och jag ledig.
Sedan jobbar nån av oss varje dag fram till den 17 mars då vi åker till Thailand. När vi kommer hem därifrån börjar jag jobba heltid. Känns konstigt men jag längtar också!
Det som säkert kommer kännas jobbigt är såklart att inte få vara med Tyra hela dagarna =(

Freddan och Tyra är och fikar på stan och jag ska ta och kolla på ett Lostavsnitt i lugn och ro....


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0