10 månader unge

Igår blev Tyra 10 månader, det firade hon med att gå själv med sin lära gå vagn ute i gräset!





Vi spelar i samma lag =)








Tyra i snickarbyxor från det att pappa var liten...




Idag har Tyra och jag vart och hållt i triatlon på mitt jobb med Frida och Jekka.
Jag höll i simning och vattengympa på slutet, Tyra satt och chefade i en stol bredvid mig!
Tokglad unge som vanligt!

Hon avslutade under stretchen med att skita så hon blev högröd i ansiktet och skakade i hela kroppen.
Underhållande för oss andra ;)

Nu ska jag kolla på Greys och ta ett glas rött. Tyra sover och Freddan jobbar!

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad jag saknar hela löjliga familjen i gröna shorts ;) Puss

2010-05-23 @ 12:08:50
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä vad kul att hon fick vara med!

Låter som det blev ett bra triathlon.

2010-05-23 @ 15:55:29
URL: http://idasandqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0