Grattis morfar!!

Idag fyller pappa/morfar/svärfar 56 år!
GRATTIS från oss!




Jobbade bara till två idag. Drog en snabb träning och sedan hem.
Hann vara ute med Tyra lite i solen!

Vi har tränat att gå...




Vi har gungat....




Och när pappa åkte för att fiska i Piteå åt vi lite sand.... =)




Verkligen jättegott...




Jag hade bestämt mig för att göra nytt spinningpass ikväll... men jag blev så lat och det är så skönt att ligga och kolla på lite såpor... orkar jag? Kanske inte...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mostra Kicki

Meeen! Vilken stolt och ung morfar! Vad stoor lillTyra har blivit och så duktig!Längtar efter att träffa henne "live" Tusen Kramar!!

2010-05-12 @ 00:01:00
Postat av: ingrid & svante

Grattis i efterskott morfar!

2010-05-12 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0