Het kommer jag bli...

I går var vi på simtävling i Skellefteå.
En del pers, en del nervösa simmare och några medaljer.
Brudarna fick möta lite tuffare motstånd (det är bra det), framför allt från Umeå simmarna som hade några riktigt bra 00-or!

Delar av ligan som var med!




Tyra goes crazy i sandlådan. Vill gärna provsmaka sanden....





Vissa nätter sover lilldarlingen hela nätterna, ända till fem-snåret.
Vissa nätter som inatt ska hon upp och dricka välling och sen gärna vara vaken en stund, inte poppis hos mamma och pappa.

Fick väldigt fin morsdagspresent på min första morsdag!!! Klippning och färgning av hår =)
Senast jag klippte mig var typ i mars/april -09 så det är på tiden!
Har nog inte färgat hos frissa på drygt 2 år.
Nu jävlar ska jag bli snygg i håret!!!

Bye

Kommentarer
Postat av: FRida

Vart blir det då?

2010-06-01 @ 05:29:18
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Jag

vet inte riktigt än... kom med förslag!

2010-06-01 @ 06:57:47
Postat av: Anonym

Vad spännande med ny frisyr :)

Ses snart!! Kram

2010-06-01 @ 14:15:38
URL: http://staaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0