Fredagsmys hela dagen?!

Ledig fredag... ska jobba helg.
Min sista helg för på det nya schemat efter jul har jag inga helger.
Freddan jobbar dygn och min tanke var att Tyra och jag skulle mysa hela dagen.... men... Tyra har varit trött, och bitvis väldigt grinig.

Men däremellan lite mys och lek. Kasta boll och läsa bok tillhör just nu favoriterna.

Vi var ut i kylan en sväng på eftermiddagen men lilla trötta damen blev fort väldigt less och ville inte gå själv...




Lite ruschkana hann vi åka!




När jag tog upp Tyra efter att hon sovit middag kunde jag göra vad som helst och hon vaknade inte.
Började klä av henne och tog ut nappen. Då vaknade hon och skrek åt mig, så jag stoppade in nappen och hon somnade om... =)
Var det hård fest hos farmor och farfar igår? Ungen är bakis.




Nu sover barnet och mamman ska ta ett glas vin, äta lite godis (ångrar som fan att jag inte gått till affärn och köpt GOTT godis, har bara rester kvar) och kolla lite på Idol kanske...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: moster

Men herregud vilken sötnos!Var så länge sedan jag var in på din blogg!Är sjuk legat på hospitalet kraftig lunginflammation så nu har jag all tid att ringa vänner/läsa bloggar mm

Tog mig ner till Alma igår Sönd Fick ligga där på soffan och prata/ småbusa med henne i2tim orkade ej mer!Men det räckte att "tanka" kärlek/livslust!Kan nog ej fatta hur det är för din mor/far att få träffa Tyra så sällan! Må så gott hoppas vi ses åtminstone framåt våren Kramar

2010-11-29 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0