Trött men nöjd!



Det enda jag ska göra i helgen är att kolla på Vinterstudion, hänga med Tyra och gå och bada på söndag!
Skön lat helg med Andre Pops och sport!!


Kollar just nu på Idol fast jag egentligen inte vill... ingen tvingar mig.. men vad ska man göra en fredag kväll? (Freddan är på jobbet och spelar nå tv-spel å Tyra sover).
Håller såklart på Linnea, älskar hennes röst!!! Fast Jay var sjukt grym då han sjöng Madonna!


Det är full rulle på jobbet!
Händer oväntade saker då vi hittade mögel bakom speglarna i friviktsrummet här om dagen.
Men nu är hela friviktsrummet flyttat till nedervåningen och fukten ska bort!

Jag är TRÖTT då helgerna kommer.
Det är mycket jobb och mycket man vill hinna under veckorna.

Jag vill hinna träna (jag godkänner INGET annat än 5 pass i veckan).
Jag vill hinna mysa med Tyra.
Jag skulle vilja hinna glida på stan för en lunch med någon bra kompis eller min karl!
Jag vill ringa mina kära vänner hemma i Sundsvall och mina gamla Umepolare lite oftare... (tur att de finns kvar)!
Jag skulle vilja blogga mer.
Jag skulle vilja göra något spontant nån gång...vad som helst...något oväntat.

Denna vecka skulle jag även vilja träffa Bohmans nyaste tillskott Kajsa!! Grattis till lilltjejen!!!
Jag skulle även just nu vilja vara nere i Stockholm och krama på Stina som opererat bort blindtarmen!

Förra helgen var mamma, pappa och Erik här och då njöt jag. Saknar dem.

Låter som jag är missnöjd med allt. ICKE!

Jag älskar mitt jobb och det ger mig lika mycket energi som det tar!
Att vi stadigt ökar i medlemsantal ger det en liten extra kick =)

Trevlig helg!

Kanske till och med bloggar igen i helgen eftersom jag ska ta det så lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0