Växtvärk?




Tyra lägger allt runt halsen. Favorit är mammas toppar och sporttoppar...

Igår natt vaknade Tyra 03.40 och tyckte att hon sovit klart... Jag tog henne till 06.00 sen fick Freddan ta över och jag sova lite igen..

Var trött igår och tänkte att inatt borde hon vara så trött att hon sover hela natten... Freddan är ju i S-holm och spelar handboll.
Så var det inte.

23.30 då jag just somnat vaknar lilla barnet. Sen har vi kaos här till 03.30.
Jag testad allt. Efter lite välling och några några blöjbyten tog jag henne till mig i sängen.
Hon somnar, men vaknar direkt. Slänger sig av och an i sängen. Skriker och grinar ena sekunden och nästa sekund sitter hon och ropar "voff voff", "pappa pappa pappa" och garvar.

Till slut måste hon ha somnat... och sov ända till 06.30. Wow. Tre timmar sömn för mig.

Vad är problemet. Hon är mätt, torr och får ligga hos mig...
Ingen förkylning, ingen feber, verkar inte klia i munnen.
Funderar på om det kan vara växtvärk?

Idag ska vi bada med Emma och Lowe och kanske nån till som vill hänga med..?!

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0