Efterlängtade helg!

Tänkte skriva till kusse Lina på fejjan att hon ska uppdatera bloggen nån gång... men man ska inte kasta sten i glashus (passar det uttrycket i det sammanhanget, fattar det inte riktigt... det är väl klart man inte ska kasta sten i glashus....!!)

Ja, ja. Så nu får du ta och uppdatera bloggen Lina!!


Veckorna RUSAR iväg.
Trivs kanonbra på jobbet, men det är konstant mycket att göra. Jag vill hinna med och förändra och åstakomma så mycket! Denna vecka har dessutom massor av personal och instruktörer vart sjuka...
Men kul är det!

Bestämde mig i alla fall för att bara vila i helgen.
Så jag myser med Tyra och tar det lugnt. Freddan jobbar.

Lilla damen växer så klart!
Hon älskar att rota i köksskåpen! Kommer kanske bli kock!




"Här är naveln"




De nya orden är:
"Faaa" (vilket vi tror är soffa)
"Offa" (morfar)
"Faffa" (farfar)
"Saaaa" (vi har inte listat ut vad det betyder)

Hon säger bara pappa, inte mamma.
Men här är min teori: hon tror att både Freddan och jag heter pappa.

Jag tar två exempel.
1. Bara Tyra och jag är hemma. Jag går på toa och stänger dörren. Hon står utanför och skriker "pappa, pappa".
2. Freddan och Tyra är hemma, jag kommer gående från bilen och Freddan lyfter upp henne så hon ser mig i fönstret, och skriker.... "pappa"!!

Håll med om att vi är pappa bägge två!

Nej nu blir det mellis och Musses Klubbhus!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mormor

Nej, nu får det vara nog. VI VILL TRÄFFA TYRA!!!!!!

Vi åker upp den 11/11, men det är just nu vi vill se henne. Hon har ju blivit såååååå stor. Skönt att du får sova nån gång. Vi tar henne när vi kommer upp. Vi kan bo på hotell med henne så får ni sova......, eller? Ha det bra och puss till er alla tre från oss på Björn.

2010-10-30 @ 18:43:58
Postat av: Sofia

Saaa är ju Sofia fattar du väl..! Tyra sa det till mig när vi pratade i förra veckan =)

2010-10-30 @ 22:13:47
Postat av: Jag

ja det är klart!! hon säger ju sin gudmors namn såklart!!

2010-10-31 @ 08:51:21
Postat av: Anonym

Men nu har Tyra sett för mycket topmodell, ser hennes ben-pose på 1a bilden :)

2010-10-31 @ 17:44:18
Postat av: Jag

ha ha ha. freddan brukar reta mig att jag gör exakt den posen då jag provar kläder och speglar mig!!

=)

tyra och jag älskar top model!

2010-10-31 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0