Polly, dragster och Pippa Lee!

Förutom jobb en vecka mitt i, så har jag haft semester och varit föräldraledig i 2 månader!
Helt underbara månader men nu är det DAGS att gå tillbaka till jobbet.
Och jag ser fram emot att jobba i morrn. Verkligen!!

För att fira min sista kväll som ledig ska jag äta massa såna...



....och såna...

 

...och dricka några koppar...



...och titta på...

 ....och...


Jag ska inte ens tänka på att knåpa på nåt pass ikväll.
Jag är värd film och godis för i morrn är det vardag igen!

Ha en bra söndag kväll ni med!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den vänstra filmen med Aniston är grymt bra! Jag garvade som satan när jag såg den :)

2011-08-07 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0