Bröllop mellan Johanna och Per!

På nyårsafton gifte sig Johanna och Per!

Jag har varit på två bröllop tidigare, Bohman och Christians där det var svinkul och en jäkla fest!
Sedan på Freddans brorsa Daniel och hans fru Maritas.
Då hade jag två veckor kvar till förlossning, 22 kg tyngre och svälld som en boll!
Hade ändå hur kul som helst, en jäkla fest med massa dans och när jag skulle köra hem fyllkajorna i bilen funderade jag själv på om jag var nykter...

Även denna gång var bröllopet en succé!


De lyckliga två! Klänningen var skitsnygg men pälsen var maaagisk!




Toastmaster och toastmadam Frida och Tony som gjorde kvällen grym!



Freddan och Soffan hade jag till bordet!



Sabbe och Markus lite längre bort!



Jag, Kattis, Soffan, Sabbe, Frida och Sara höll ett tal som visst var lite småroligt... även Pierre ser lite road ut ;)



Lyckligt brudpar!



Soffan i hörnet =) Tror Freddan ska fota hennes snygga håruppsättning, inte för att den synd men ändå!



Har en lååång bildserie på mig och Sabina... avslutades med denna!



Kattis och Hella!



Maria svängde sina lurviga... med kameran i handen hela natten (vilket resulterade i mängdvis galna biler iofs)!



Sara likaså!



Alla shakade loss!!



Alla ville dansa med bruden!



Men mannen hade såklart förtur!



Sabina och jag posade lite till...




Tack Johanna och Per för att vi fick dela dagen/kvällen och natten med er och tack alla mina underbara vänner för en härlig festkväll! Jag bor så jävla långt bort och det är för lite av såna här skitroliga fester!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Erika

Men vad snygg du är i håret,människa!! Jag är sååå sugen att klippa kort.

Härliga bilder,roligt med bröllop. Jag vill också gå på bröllop,ska man behöva gifta sig själv eller?? ;-)

Kram och god fortsättning på det nya året.

2011-01-06 @ 20:52:29
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: LillBylla

Men gud vilka härliga bilder, fångade många bra situationer =) haha, grym dag/kväll!

Kram Sara

2011-01-06 @ 21:11:44
Postat av: Jag

Tack Erika! Jag ångrar inte att jag klippte mig, risken nu är att det bara blir kortare och kortare...

Ni kanske ska slå till ;)



Vi har massor av bra bilder Sara, nu har jag ändå sållat! Skitkul var det!!

2011-01-07 @ 08:58:56
Postat av: Johanna

Tack själv för att ni gjorde kvällen så fantastisk!!Vilka roliga bilder :) hoppas du lägger upp dem på vår server:) lycka till imorgon med dagis. Kramar

2011-01-09 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0