Manisk!!!





Tyra har döskallar på sina, ingen fjantig nalle ;)

Jag har just strykit på ca 90 namnlappar på ALLA Tyras kläder.
Tänkte ta några plagg idag och några i morrn... men jag kunde inte sluta!!! Bara märkte och märkte och märkte!!
Nu är de nästan slut och jag har inte märkt en enda strumpa och inte det som är i tvätten, måste beställa fler.

Skitbra grej ju, verkligen lätt att märka kläder.
De fastnar på alla material också! Bara att stryka på.
Inget plagg ska försvinna från dagis!!!

Tack Sara för tipset!
www.namnlappar.se

Jag vill bara grina över tour de ski! Jävla vallamiss!
Hoppas på bättre resultat på skidskyttet!

Bye!

Kommentarer
Postat av: L

2011-01-09 @ 03:08:33
Postat av: LillBylla



Varsågod Verran!

Tror visst den hederliga dagisfröken kom med det hetaste tipset ;-) De är iallafall king, har beställt åt Philip två år i rad!

OCH du kommer bli älskad av förskolepersonalen, inte illa =)

kram Sara

2011-01-09 @ 03:11:14
Postat av: Jag

det var bästa tipset hittills!!!



yes, jag vill att de ska älska oss så de ger vårt barn mycket kärlek, mat, varma händer och de bästa leksakerna...

2011-01-09 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0