Nu blir det skärpning!!



Längtar efter att springa lååångt!


Man ska inte skylla på att man har mycket att göra, man hinner alltid träna bara man PLANERAR...
Förra veckan var jag kass!!
Freddan jobbade ca 80 timmar och sedan hans träningar på det.
Jag hade väldigt väldigt mycket att göra på jobbet och jag prioriterade att jobba lite extra och hänga med Tyra lite extra.
Fick in två ynka träningspass.

Dåligt.


I veckan är jag fokuserad och peppad att sköta mig!
6 pass ska det bli denna vecka.


Jag var och åt lunch med en gammal vän i helgen, Annika.
Vi var tokbästisar till vi var 4,5 (!!) sedan flyttade min familj.
Vi har inte haft i stort sett nån kontakt sedan dess.
Nu har hon flyttat till Luleå och hittade reda på min blogg.

Vi var i alla fall och fikade/åt lunch i lördags (och hade skittrevligt) och jag blev lite avis på de långpass hon och hennes sambo kör.
Jag känner att min träning alltid är nåt som "kläms in" och jag blev så sugen att träna länge!!
Sådär länge så man känner sig helt orkeslös och slutkörd efter.
Så mitt mål lördag eller söndag är att få till en 1,5 timmes löprunda. Borde bli runt 1,5 mil.


Bye

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad gullig du är! Det var supertrevligt att ses igen!



Vi kanske har mer tid till träning men ni har ju nåt som inte vi har som är mycket finare :)



Hoppas det går bra med träningen i veckan! Jag hejar på långpass i helgen. Jag kanske också ska försöka nu... om det inte blir fullt skidfokus. Om du inte var så snabb så hade vi ju gärna kunnat göra sällskap men du ska inte behöva släpa på mig... (inte bra för mitt psyke heller) :)

2011-02-01 @ 19:13:59
URL: http://tremil.blogg.se/
Postat av: Jag

Jag tycker absolut att vi kan springa nå tillsammans. Ska man springa lite längre ska man ju inte springa så fort... ska ju vara "prattempo".



Sen tror jag inte att jag springer nå snabbare än dig!



Kanske till helgen om du inte ska åka skidor!



Kram

2011-02-02 @ 11:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0