Välkommen till världen Maja!



Favvoboken just nu!!


Gaaahhh.
Varför är det sån konstig inställning på kameran att jag inte kan ladda upp bilderna Freddan?
Det är inte mitt fel att jag inte bjuder på en bild...

Tyra har fått en liten kompis!
Anna och Lars har fått en Maja (för 8 dagar sedan). Grattis!!
Längtar bara tills jag får komma ner till S-holm och se underverket =)
Det är många Tyra-kompisar på väg det närmsta halvåret, men vi väntar liiite extra på Frida och Viktors bebbe eftersom den kommer vara så nära =)


Kort dagisuppdatering.
Tyra älskar dagis.
Idag när jag skulle hämta henne märkte hon inte ens att jag kom... titta upp då jag ropade på henne och det såg lite ut som att hon funderade vem jag var... lekte glatt vidare. Hade inte vart ledsen på hela dagen men grinade och skrek då vi skulle åka hem ;)


Nu ska jag grina lite till Spårlöst!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0