Min mamma kan hälsa till Pippi Långstrump om ni vill =)

Mamma var i tidningen (Dagbladet) idag...
Hon har visst spelat nån teater, den lilla teaterapan =)

Visst är hon snygg i långt hår, rosa mjukisar och gul tröja. Verkligen.

Min lilla journalistvän Soffan var där och gjorde reportage. I sommar ska Soffan jobba på Aftonbladet så nästa vårshow mamma är med i kommer hon hamna i Aftonbladet =)

Ska förresten börja kalla mamma för Annika i framtiden...

Sagoshow. Annika och Pippi, eller Margaretha Bergsten och Emma Bruce, som skådespelarna egentligen heter, räknade guldmynt för fulla muggar under Alens skolas vårshow som premiärvisades i går. Foto: Sofia  Roström  Andersson


Pappa har hunnit fylla år... 43... typ.

Grattis min enda pappa!

Kommentarer
Postat av: pappa

tack,min enda dotter

2011-05-15 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0