Bästisarna!

 
De här två tjejerna har lekt med varann sen 10 i morse. Dagen började med bad på Hertsö badhus och sen har de lekt här hemma.
 
De leker skola, de ritar och de läser böcker. De senaste två, tre timmarna har de lekt "camping med Hilmer". Hilmer är ju Tyras kusin och han är inte här...vad jag ser i alla fall... de pratar med honom, ger honom mat och håller honom i handen.
 
Vegetarisk paj har de ätit också. Belöningen var glass efter om de smakade minst 5 tuggor (kritisera gärna min uppfostring men vi har en väldigt kräsen dotter, ska bli ändring på det...inte för att det blir glass varje dag...).
 
 
Det är verkligen praktiskt med så bra kompis till Tyra så nära granne (vi ser in i varandras lägenheter genom fönstren, typ 10 meter dit...)!
 
Nu ska jag se om jag får dem att städa allt de dragit fram.....
 
 
 
Bye!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilka härliga bilder på härliga tjejer! Håller med om att det är praktiskt, och kul, att ha en go kompis så nära. De är så fina tillsammans (för det mesta;)) Idag låg de på soffan och "vilade" med näsorna tätt ihop och bara mös och skrattade. SÅ fint!

2012-11-04 @ 22:16:10
URL: http://kristinnordberg.blogspot.com
Postat av: Jag

De är som söta... för det mesta... ;)
Igår hade de en väldigt bra dag, ibland blir de ju lite rastlösa och irriterade på varann... men det hör väl till!

2012-11-05 @ 07:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0