Stockholmshelg!!

Tyra, jag och Freddan har haft en jäkla skön helg med Stina och Björn i Stockholm!

I fredags hann vi med en stadsrunda och lunch med min mamma, pappa och Elvira som mer eller mindre bara dök upp!

I lördags hälsomässa och matmässa och där sprang vi på mamma, pappa och min halvstörda moster Bettan!
På kvällen kom Erik och Linnea från Eskilstuna och åt middag med oss.

Igår var Stina och jag på ett spinningpass medans Freddan och Björn ägnade sig åt FIFA. Sedan brunch på Kvarnen med Anna!

Idag studiebesök på Eriksdalsbadet och en sväng på stan... Har fyllt på garderoben med lite kläder att växa i... inga mammakläder dock eftersom butikerna verkar tro att alla som är gravida är mellan 50 och 75... Typ...

Vad mycket vi har hunnit med... Myst en massa har vi gjort med såklart =)


Nu irriterade på Arlanda eftersom flyget är försenat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0