Kroppen efter 3 månader


Nu har det gått tre månader och jag tänkte göra nån slags utvärdering av hur jag mår...

Började träna (lätt) 2 veckor efter födsel och springa 6 veckor efter. Nu tränar jag för fullt! Känns bra att träna förutom att det inte går så fort när jag springer! Försöker träna 5-6 ggr i veckan och den här veckan fick jag ihop 5 mil löpning!

Jag lyckades gå upp "härliga" 23 kg och har 6 kg kvar (8 till sommarvikten som ligger lägre eftersom jag då springer mer). Har kämpat som fan med både kost och träning men det går jävligt segt... Är ju egentligen ingen panik men 6-8 kg känns verkligen då jag springer...

Jag är anmäld till Stockholm maraton nästa sommar =)

Trodde att det kanske skulle påverka höfter och fogar att börja springa så tidigt men de känns bra!! Har däremot jävla problem med nacken och ont i en vrist...börjar kanske bli gammal ;)

Men jag börjar se ljuset i tunneln att kroppen ska fungera som den gjorde innan Sally bosatte sig i mig i 9 månader... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0