Lite ledsen...



Jag ligger hemma med en sån förbannad huvudvärk... Den här dagen som skulle bli så kul. Först lunch och tivoli och massa barnaktiviteter på stan med kompisar och barn... Har längtat så att få se lyckan i Tyras ansikte då hon får åka karusell och träffa Dora!!

Sedan skulle jag på Hamnfesten ikväll och dricka lite vin med vänner..

Nu är Freddan med barnen på stan och jag ligger i sängen. DET SUGER!!

Vi har varit i stugan hela veckan. Skönt trots det lite dåliga vädret! Freddan och jag var på date en kväll, middag och bio! Farmor passade barnen, det uppskattades!!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad tråkigt, hoppas det är bättre. Ser ut att ha varit toppen i stugan i alla fall =)

2013-07-13 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0