Nu kör vi!!


Nu är den bloggtorkan över!

Dagen efter förra inlägget så började Sally snurra! Så nu är hon stora damen som både snurrar och äter smakportioner! Det mesta spottas ut fortfarande...

Jag har kört pass på två olika convent så nu är det gjort och jag känner att jag kan slappna av! Ikväll kör jag mitt första pass som instruktör på Stil och jag är lite nervös...
Ny anläggning, nya kunder, Activio (vilket jag aldrig instruerat med tidigare...), men framför allt KUL att komma igång igen!!

Nu är det även dags att lägga lite mer fokus på löpningen. Tanken är 3-4 löppass i veckan, 1-2 spinning och minst två styrkepass (i kombination med spinning). Sedan tänkte jag försöka få till ett yogapass i veckan! Visst ja, har ju pratar ihop mig med mina fd "simmarkollegor" att vi ska ha lag i masters SM i mars så det måste ju bli minst ett simpass i veckan också! Tur att jag är föräldraledig så allt hinns med ;)

Idag ska Sally få gå på badhuset för första gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0